My Cart

Despre Cutiile de pizza

Cutii pizza

Gândește-te de câte ori ai primit comenzi de la clienți care păreau să-ți rămână fideli pentru totdeauna, dar care acum își cumpără pizza din altă parte. La urma urmei, te mândrești cu cea mai bună pizza, însă clienții tăi nu prea par să fie de acord cu tine. Probabil că ceea ce urmează s-ar putea să sune deranjant.

Consumatorii au dreptate!

Nu există proprietar de pizzerie care să nu creadă că pizza lui e cea mai bună. Iar, dacă peste tot pizza e la fel, ce l-ar face pe un client să devină fidel? Soluția se află în rândurile de mai jos. Și nu-ți face griji, nu-ți va cere nimeni bani pentru asta.

În momentul de față există un decalaj între tehnicile de marketing pe care le folosim noi și cele folosite pe piețele cu tradiție precum SUA sau Italia. Un decalaj pe care tu îl poți acoperi, obținând un avantaj tangibil și, deci, acei clienți în plus care ar face lucrurile să meargă mai bine pentru firma ta. Concret, în ce constau aceste tehnici?

Problemă ambalajului.

Poate pare la mintea cocoșului, dar e problemă foarte serioasă. Dacă la nivelul calității produselor pizzeriile din România stau, în general, bine, în ceea ce privește ambalarea acestora situația arată complet diferit. Și adevărul e că îți afectează afacerea mai mult decât ai crede.

Evident, o cutie de pizza trebuie să fie mai întâi una de calitate: dintr-un material rezistent, să mențină calitatea pizzei și să fie ușor de folosit. Dar, dincolo de funcționalitate, aspectul unei cutii de pizza poate încuraja sau descuraja întreaga ta clientelă să mai cumpere de la tine. Iar asta deoarece factorul cel mai important al acestui tip de ambalaj este efectul post-vânzare.

Dar cum poate o simplă cutie să crească o afacere?

Statistic vorbind, fiecare cutie de pizza vândută intră în contact în medie cu 2,5 persoane. La un rulaj lunar de 2.000 de pizza există 5.000 de persoane care intră, de fapt, în contact cu produsul firmei tale. Acest raport rămâne valabil indiferent de rulaj. La 6.000 de vânzări lunare – 15.000 de persoane, la 10.000 de vânzări – 25.000 de persoane și tot așa. Și atunci de ce să nu te folosești de asta?

Cum se compară metodele folosite acum de tine cu metoda asta?

Principala metodă de marketing folosită astăzi de pizzerii sunt fluturașii livrați în cutiile poștale. Deși oarecum eficienți, realizarea și distribuirea lor implică niște costuri destul de mari și chiar și această eficiență e aplicabilă doar în anumite cazuri, cum ar fi deschiderea unor noi zone de livrare sau promovarea unei noi oferte. Pe când cutia de pizza e o metodă cu impact major și cost minim prin care îți poți transforma cumpărătorii ocazionali în clienți fideli, iar marketingul trebuie să țină cont de acest lucru.

Dar chiar atât de important să fie ambalajul? La urmă urmei e doar o cutie, și ai putea argumenta ușor că gustul și calitatea pizzei sunt mult mai importante.

Ambalajul are un impact major, lucru demonstrat de nenumărate studii. Dar mai interesant e faptul că persoanele care îți cumpără produsele asociază aspectul cutiei cu imaginea firmei tale și chiar cu calitatea gustului. Un ambalaj atractiv va crește impactul pozitiv asupra clienților existenți și va răspunde cerințelor consumatorilor moderni care așteaptă excelență în fiecare detaliu, în timp ce un ambalaj făcut în grabă poate avea un rezultat complet opus, scăzând vânzările. Ba chiar te poți aștepta și la o părere mai bună asupra calității produselor tale chiar dacă nu schimbi absolut nimic în procesul de fabricație. Sună ciudat, dar ăsta e adevărul.

Mai mult decât atât, se estimează că o simplă cutie de pizza rămâne în contact vizual cu publicul-țintă timp de minimum 10 minute. Absolut nici o altă metodă de promovare nu rămâne în câmpul vizual al clientelei tale atât de mult timp și având un impact potențial atât de puternic. Ignorarea acestei observații poate avea un efect negativ pe termen lung.

Ce ar trebui să faci tu?

Posibilitățile deschise de folosirea unui ambalaj modern se află chiar la îndemâna ta. Însă acest avantaj nu va dura o veșnicie. E o chestiune de evoluție. Ce e revoluționar azi mâine va fi standard. Lumea pizzeriilor avansează încontinuu. Da, pentru moment deținătorii de pizzerii ignoră potențialul unui ambalaj modern, dar în scurt timp vei observa cum lucrurile se schimbă sub ochii tăi. Așadar, dacă vrei să te impui ca un jucător serios pe piață, trebuie să te implici acum. Și, ca furnizori al uneia dintre cele mai avansate soluții în ambalarea de pizza, îți propunem, ba chiar mai mult – îți garantăm următoarele:

  • vei avea cea mai eficientă cutie de pizza din punct de vedere al marketingului în toată zona ta de livrare;

  • vei avea cea mai prezentabilă cutie de pizza din întreaga ta zonă de livrare;

  • vei observa o îmbunătățire în cifra vânzărilor pe termen lung.

Și toate aceste avantaje le vei obține la un preț mai competitiv decât ai putea crede. Evident, prețul unei cutii depinde într-o mare măsură de rulajul lunar pe care îl are firma ta. Mai mult, clienților noștri cu un rulaj de peste 5.000 de pizza lunar le oferim condiții extrem de avantajoase și printre cele mai competitive prețuri de pe piață.

Totuși, cât o să coste o cutie?

Pentru a clarifica mai amănunțit detaliile legate de preț, te rugăm să iei legătura cu noi, informațiile noastre de contact aflându-se pe ultima pagină a acestui catalog.